CERTIFICAT DE URBANISM Nr. 377 din 28.02.2025
În scopul: informare urbanistica
Ca urmare a Cererii adresate de (1) *************
cu domiciliul (2) în judeţul , , satul , sectorul , cod poştal , , nr. , bl.  , sc. , et. , ap. , telefon/fax , e-mail înregistrată la nr. 45369  din  11/02/2025
pentru imobilul teren si/sau constructii situat în judeţul Dolj , Municipiul Craiova, satul - sector - cod poştal -, Strada Plaiul Vulcanesti, nr. 44, bl. -, sc. -, et. -, ap.-, sau identificat prin (3) plan de situaţie, număr cadastral:255609
în temeiul reglementărilor Documentaţiei de urbanism nr.- faza PUG , aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean/Local Craiova
nr. 9/2011,23/2021
în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicata, cu modificările si completările ulterioare,
1. REGIMUL JURIDIC Teren intravilan proprietate privată a numitilor Tutunel Cornelia si Tutunel Mircea si se noteaza litigiu asupra imobilului de sub A1 intre reclamantul Paicu Gheorghe si paratii Tutunel Mircea si Tutunel Cornelia avand ca obiect partajarea bunurilor comune dobandite de debitorul Tutunel Mircea impreuna cu sotia sa in timpul casatoriei in baza CVC aut nr 1777/26.08.2022, solicitand sa se dispuna sistarea starii de devalmasie a sotilor,obligarea paratilor la plata cheltuielilor de Judecata si se noteaza inceperea urmaririi silite, asupra cotei ce ii va reveni lui Tutunel Mircea din cota devalmasa din imobilul de sub A1 in favoarea Paicu Gheorghe si din cota devalmasa din imobilul de sub A1 in favoarea KREDYT INKASO INVESTMENTS RO SA conform extras CF nr 255609/4.02.2025
2. REGIMUL ECONOMIC Folosinta actuală a terenului - vie
Destinaţia după PUG -zona unitati industriale, depozitare si agricole afectat de retele de utilitate publica si culoarul de protectie al acestora ,partial afectat de zona de protectie cai de comunicatie feroviara
Suprafata terenului -608 mp din acte si masuratori
FP-39-04, ver05 |
3. REGIMUL TEHNIC Conform P.U.G. aprobat cu H.C.L. nr. 9/2011 si prelungit valabilitatea cu H.C.L. nr. 23/2021 U.T.R. I3, amplasamentul este situat in zona unitati industriale, depozitare si agricole cu regim de inaltime max. P+3, P.O.T. max. = 80%, C.U.T. max. = 4,afectat de retele de utilitate publica si culoarul de protectie al acestora ,partial afectat de zona de protectie cai de comunicatie feroviara
Utilizariele permise sunt: - unitati industriale, unitati de depozitare, sedii de firma, unitati agricole, servicii, constructii aferente echiparii edilitare; Utilizari interzise: - sunt strict interzise activitatile generatoare de surse de poluare a solului, apei sau aerului, precum si cele generatoare de poluare fonica. Regimul de inaltime pentru U.T.R. I3 va fi de max. P+3.
Imobil fara acces direct la una din strazile cuprinse in Nomenclatorul Strazilor din Municipiul
Se propune -informare urbanistica pentru terenul cu numar cadastral 255609 cu S=608 mp din acte si masuratori
Terenul cu numar cadastral 255609 cu S=608 mp din acte si masuratori este construibil doar dupa reglementarea juridica a accesului auto si pietonal , direct sau prin servitute de trecere la proprietate in urmatoarele conditii: destinatia - zona unitati industriale, depozitare si agricole cu regim de inaltime max. P+3, P.O.T. max. = 80%, C.U.T. max. = 4,afectat de retele de utilitate publica si culoarul de protectie al acestora ,partial afectat de zona de protectie cai de comunicatie feroviara .Conditii: Plan de situatie pe suport topo vizat de O.C.P.I. cu situaţia existentă si propusă, completat cu c-tiile invecinate, functiunea acestora, distanta pana la acestea . Se va respecta retragerea pentru constructii si imprejmuire de min. 4,50 ml din axul aleii de acces pentru dimensionarea acesteia conform RGU, Anexa 4, aprobat cu HG 525/1996;Se va respecta Codul Civil pe limita de proprietate privind servitutea de vedere și picătura la streasină; Se vor asigura locuri de parcare in incinta conf. RLU aprobat cu HCL nr. 489/2021 si respectarea NP 24/2022 normativ pt. proiectarea si executia parcajelor pt. autoturisme pt. functiunea existenta si propusă; Scurgerea apelor pluviale se va face în incinta proprietatii; Se vor amenaja spatii verzi si plantate conform R.G.U. sp. plantate atat la nivelul solului cat si pe verticala (pe inaltimea cladirii, exemplu jardiniere). Se va amenaja platformă gospodareasca pt. gunoi menajer si selectiv exclusiv in incinta proprietatii; Se poate construi doar in baza avizelor favorabile al detinatorilor de retele si cu respectarea conditiilor din acestea inclusiv aviz CFR SA Regionala CF Craiova ,SNGN Romgaz Ploiesti, SNP PETROM SA.Bransamentele/racordurile la utilitati vor face obiectul altor documentatii.Se va respecta O.M.S. nr. 119/2014, art.3, alin.2 în situaţia în care proiectul de amplasare a clădirilor evidenţiază că distanţa dintre clădirile învecinate este mai mică sau cel puţin egală cu înălţimea clădirii celei mai înalte, se va întocmi studiu de însorire (amplasarea clădirilor destinate locuinţelor trebuie să asigure însorirea acestora pe o durată minimă de 1 1/2 ore la solstiţiu de iarnă a încăperilor din clădirea cea mai înaltă). Se va respecta NP nr. 118/1999 de siguranță la foc a construcțiilor. Se va respecta normativul privind adaptarea clădirilor civile şi spaţiul urban la nevoile individuale ale persoanelor cu handicap, indicativ NP 051-2012-Revizuire NP 051-2000.Acordul autentificat al vecinilor perimetrali pentru functiunea propusă, dacă functiunea acestora este exclusiv de locuit.La faza de A.C prezentati: Titlu de proprietate, in copie conform cu originalul; C.N.S.; Încheiere de intabulare; Extras C.F.; Referat de verificare a proiectului la exigentele stabilite de proiectant specializat;Se vor respecta dispozitiile art. 14, 15 si 17 din Legea nr. 372/2005 modificata. Situatia existenta si propus simulare foto. Reglementarea juridica a accesului auto si pietonal, direct sau prin servitute de trecere pana la o strada sau un drum public. Primaria Municipiului Craiova nu va emite acte in vederea inscrierii in C.F. a constructiilor realizate fara A.C. sau cu nerespectarea acesteia, daca nu se respecta reglementarile urbanistice aferente imobilului.De asemenea, mentionam ca potrivit Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 56'1 " nu pot fi initiate si aprobate documentatii de urbanism care au ca scop intrarea in legalitate a unor construcţii edificate fără autorizatie de construire sau care nu respectă prevederile autorizaţiei de construire".Acordul ipotecarilor KREDYT INKASO INVESTMENTS RO SA si Paicu Gheorghe. Simulare foto.
Prezentul certificat de urbanism poate fi utilizat în scopul declarat(4) pentru informare urbanistica
4) Scopul emiterii certificatului de urbanism conform precizării solicitantului, formulată în cerere.
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii |
4.OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM: În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii - de construire/de desfiinţare - solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
Agentia pentru Protecția Mediului Dolj. Adresa: str. Petru Rares, nr.1
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorialã de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea / neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului. În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea Certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente. În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice. În aceste condiţii:
După primirea prezentului Certificat de urbanism, Titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. În urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului. |
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii. |
În situaţia în care, după emiterea Certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente. |
5. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFINŢARE va fi însoţită de următoarele documente: a) certificatul de urbanism b) dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
c) documentaţia tehnică - D.T., după caz:
d) avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism: d.1. avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:
 |  | Alte avize/acorduri: |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
d. 2.avize şi acorduri privind:
|
În conformitate cu prevederile legii nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare
se prelungeşte valabilitatea
Certificatului de urbanism
de la data de până la data de |
După această dată, o nouă prelungire a valabilitaţii nu este posibilă, solicitantul urmând să obţină, în condiţiile legii, un alt certificat de urbanism.
PRIMAR,
|
| SECRETAR GENERAL,
|
 |
|  |
 |  | ARHITECT ŞEF,
|
Data prelungirii valabilităţii .
Achitat taxa de lei, conform chitanţei nr. din
Transmis solicitantului la data de |