R O M Â N I A
JUDEŢUL DOLJ
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI CRAIOVA
Nr. 364986 din

CERTIFICAT DE URBANISM
Nr. 2284 din 07.11.2025

În scopul: Modificari nestructurale si schimbare destinatie din spatiu comercial in cofetarie si refacere firma pentru functiunea de cofetarie

Ca urmare a Cererii adresate de (1) S.C CONFLUX TOP CHIC S.R.L REPREZENTATA PRIN NEDELESCU STANA
cu domiciliul (2) în judeţul , , satul , sectorul , cod poştal , , nr. , bl.  , sc. , et. , ap. , telefon/fax , e-mail înregistrată la nr. 364986  din  29/10/2025
pentru imobilul teren si/sau constructii situat în judeţul Dolj , Municipiul Craiova, satul - sector - cod poştal -, Strada Alexandru Ioan Cuza, nr. 52, bl. 14A, sc. -, et. parter, ap.-, sau identificat prin (3)
plan de situaţie, număr cadastral:3608/0/2
în temeiul reglementărilor Documentaţiei de urbanism nr.- faza PUG , aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean/Local Craiova
nr. 23/2000,554/2023
în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicata, cu modificările si completările ulterioare,

SE CERTIFICĂ:


1. REGIMUL JURIDIC
Unitate individuala spatiu comercial proprietate privată S.C Conflux Top Chic S.R.L conform extras C.F nr.202685-C1-U5/17.10.2025

2. REGIMUL ECONOMIC
Folosinta actuală a terenului - spatiu comercial Destinaţia după PUG -zona locuinte cu spatii comerciale la parter Suprafata utila -143,00mp
FP-39-04, ver05

3. REGIMUL TEHNIC
Conform PUG aprobat cu H.C.L. nr. 23/2000 si prelungire valbilitate H.C.L. nr. 554/2023 - U.T.R.LI6, imobilul este situat in zona locuinţe colective cu spatii comerciale la parter, cu regim de înălţime P+3-10, P.O.T. max. = 20% si CUT max. = 2,20. Se propun modificari nestructurale si schimbare destinatie din spatiu comercial in cofetarie sirefacere firma pentru functiunea de cofetarie Conditii: Se va prezenta plan de situatie pe suport topo vizat de O.C.P.I. cu propunerea, cu pozitionarea tuturor c-ţiilor învecinate, functiunile și regimul lor de înălţime, distanta de la acestea la limita de proprietate; situatia existenta si propusa pe releveul cadastral vizat O.C.P.I. Ghenele de instalatii si ventilatie se vor mentine. Se va preciza tipul (secţiunea) cladirii, grosime şi tipul peretelui (structural/nestructural) la care se propune modificarea; In conformitate cu prevederile art.7, alin 20.5 din Legea 50/1991 republicata cu modificarile si completarile ulterioare, pentru lucrari de modificare a compartimentarilor interioare se va depune documentatie in vederea obtinerii AC cu continut simplificat ce va cuprinde urmatoarele: memoriu arhitectura, releveu, propunerea de compartimentare/desfiintare si avizul proiectantului initial sau expertiza tehnica pentru unitatea locativa aflata in proprietatea solicitantilor. Acordul autentificat al proprietarilor perimetrali direct afectați de functiunea propusa, pe verticală . Se vor respecta prevederile RLU aprobat cu HCL nr. 505/2011, modificata prin HCL nr 304/2015 si H.C.L. nr. 231/2021;1.Se va respecta RLU Calea Bucuresti aprobat cu HCL 159/2021.Tâmplăria va avea in mod obligatoriu culoarea maro (lemn sau imitatie lemn in culorile specifice) sau gri antracit, finisajul exterior aferent zonelor de zidarie, inclusiv zonele de atic si de parapet se va trata unitar pentru intregul tronson de fatada cu respectarea materialului de finisaj initial al cladirii - culoare alba.Firma se va amplasa cu litere volumetrice direct pe fatada, neluminoasa sau iluminata indirect sau sub forma de placuta gravata si va face referire doar la societatea si activitatea ce se desfasoara în interiorul imobilului si nu va avea semnale sonore si lumina intermitenta. Prezentati detaliu de prindere-sectiune intocmit de specialisti conform legii, dimensiunile si obiectul reclamei, pozitia acesteia pe suprafata propusă. In memoriu tehnic se vor preciza dimensiunile reclamei, ambele feţe (dacă este cazul), obiectul reclamei si pozitia acesteia pe fatada. Se vor respecta condiţiile referitoare la amplasarea firmelor luminoase sau fără lumina proprie conform Regulamentului Local privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate al Municipiului Craiova aprobat cu H.C.L. nr. 845/2013, completat cu H.C.L. nr. 305/2015 si modificat cu H.C.L. nr. 517/2017.Reclama se va amplasa strict pe suprafata de fatada aferenta spatiului, in caz contrar se va prezenta acordul coproprietarilor sau proprietarului afectat, iar suprafata propusa pentru a se amplasa firma nu va fi placata cu alucobond. La faza de A.C prezentați: Titlul de proprietate în copie conformă cu originalul;Extras CF; CNS; Expertiză tehnica; Referat de verificare a proiectului la exigentele stabilite de proiectant, intocmite de specialisti autorizati..Simulare foto
Prezentul certificat de urbanism poate fi utilizat în scopul declarat(4) pentru
Modificari nestructurale si schimbare destinatie din spatiu comercial in cofetarie si refacere firma pentru functiunea de cofetarie
4) Scopul emiterii certificatului de urbanism conform precizării solicitantului, formulată în cerere.

Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare
şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii

4.OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:

În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii - de construire/de desfiinţare - solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:

Agentia pentru Protecția Mediului Dolj. Adresa: str. Petru Rares, nr.1

În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorialã de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea / neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.

În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea Certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.

În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.

În aceste condiţii:

După primirea prezentului Certificat de urbanism, Titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. În urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea Certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.

ÎNTOCMIT
Leontin Buciu


5. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFINŢARE va fi însoţită de următoarele documente:
a) certificatul de urbanism b) dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
c) documentaţia tehnică - D.T., după caz:

[ x ] D.T.A.C.[ x ] D.T.O.E.

d) avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
d.1. avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:

Alte avize/acorduri:
[ x ] gaze naturale- ENGIE - Distrigaz Sud Retele
[ x ] salubritate- SC Iridex Group Salubritate SRL
[ x ] Acord autentificat al proprietarilor perimetral afectati de functiune
d. 2.avize şi acorduri privind:

[ x ] securitatea la incendiu[ x ] sanatatea populatiei

d.3.avizele/acordurile specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:

d.4.Studii de specialitate:
Expertiza tehnica;Raport de audit energetic. Certificat de performanta energetica a cladirii. Studiu privind posibilitatea montării/utilizării unor sisteme alternative de producere a energiei.Studiu privind fezabilitatea din p.d.v. tehnic, economic si al mediului inconjurator a utilizarii sistemelor alternative de inalta eficienta conf. Legii nr. 372/2005 modificata.
e) actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
f) dovada privind achitarea taxelor legale.
Documente de plată ale urmatoarelor taxe (copie):
taxa de autorizare formular

Prezentul certificat de urbanism are valabilitatea de 12 luni de la data emiterii.
PRIMAR,


SECRETAR GENERAL,
Nicoleta Miulescu


ARHITECT ŞEF,
Monica Marin


Achitat taxa de 8 lei, conform chitanţei nr din
Prezentul certificat de urbanism a fost transmis solicitantului DIRECT la data de
ŞEF SERVICIUL URBANISM ŞI NOMENCLATURA URBANĂ
Ștefan Florescu
ÎNTOCMIT
Leontin Buciu

În conformitate cu prevederile legii nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare

se prelungeşte valabilitatea
Certificatului de urbanism

de la data de până la data de

După această dată, o nouă prelungire a valabilitaţii nu este posibilă, solicitantul urmând să obţină, în condiţiile legii, un alt certificat de urbanism.
PRIMAR,


SECRETAR GENERAL,

ARHITECT ŞEF,


Data prelungirii valabilităţii .

Achitat taxa de lei, conform chitanţei nr. din
Transmis solicitantului la data de