R O M Â N I A
JUDEŢUL DOLJ
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI CRAIOVA
Nr. 239809 din
|  |
|
 |
CERTIFICAT DE URBANISM Nr. 1670 din 12.08.2025
În scopul: Reamenajare interioara prin mobilare pereti usori nestructurali,inlocuire tamplarie exterioara fara modificari structurale (goluri) si amplasare firma luminoasa.
Ca urmare a Cererii adresate de (1) S.C EMERCOM S.R.L REPREZENTATA PRIN POPESCU CRISTIAN GHEORGHIEV PENTRU BANCA TRANSILVANIA S.A REPREZENTATA PRIN LEONTIN TODERICI
cu domiciliul (2) în judeţul , , satul , sectorul , cod poştal , , nr. , bl.  , sc. , et. , ap. , telefon/fax , e-mail înregistrată la nr. 239809  din  24/07/2025
pentru imobilul teren si/sau constructii situat în judeţul Dolj , Municipiul Craiova, satul - sector - cod poştal -, - Brazda lui Novac, nr. 79, bl. C8, sc. parter, et. -, ap.-, sau identificat prin (3) plan de situaţie, număr cadastral:200190-C1-U3
în temeiul reglementărilor Documentaţiei de urbanism nr.- faza PUG/PUZ , aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean/Local Craiova
nr. 23/2000;554/2023,230/2010
în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicata, cu modificările si completările ulterioare,
1. REGIMUL JURIDIC Spatiu comercial proprietate privată S.C Emercom S.R.L, se noteaza inchiriere de sub A1 pe o perioada de 10ani in favoarea Banca Transilvania S.A conform extras C.F nr.200190-C1-U3/14.07.2025
2. REGIMUL ECONOMIC Folosinta actuală a terenului - sala de vinzare,birou,depozit
Destinaţia după PUG/PUZ -locuinte colective cu spatii comerciale la parter
Suprafata utola -111,65 mp
FP-39-04, ver05 |
3. REGIMUL TEHNIC Conform P.U.G. aprobat cu H.C.L. nr. 23/2000 si prelungit valabilitatea cu H.C.L. nr. 554/2023 , amplasamentul este situat în zona de locuinte colective cu spatii comerciale la parter cu regim de inaltime max. P+3-10, P.O.T. max. = 20% si C.U.T. max. = 2,20 si conform PUZ aprobat cu HCL 230/2010 UTR ZM1 amplasamentul este situat in zona de locuinte colective cu regim maxim de inaltime P+6 cu POT maxim 50% si CUT maxim 3,5.
Se propune reamenajare interioara prin mobilare pereti usori nestructurali,inlocuire tamplarie exterioara fara modificari structurale (goluri) si amplasare firma luminoasa.
Conditii: Plan de situatie pe suport topo vizat de O.C.P.I. cu situatia existenta și propusa, cu pozitionarea constructiilor invecinate, functiunile, regimul de inaltime si distanta de la acestea la limita de proprietate; Fara afectarea elementelor structurale. Firmele se vor amplasa cu litere volumetrice direct pe fatada, neluminoase sau iluminate indirect sau sub forma de placute gravate si vor face referire doar la societatea si activitatea ce se desfasoara în interiorul imobilului si nu vor avea semnale sonore si lumina intermitenta.La faza de A.C prezentati: Detaliu de prindere-sectiune intocmit de specialisti conform legii, dimensiunile si obiectul reclamei, pozitia acesteia pe suprafata propusă. In memoriul tehnic se vor preciza dimensiunile firmelor, ambele feţe - dacă este cazul, obiectul reclamei si pozitia acesteia pe fatada. Se vor respecta condiţiile referitoare la amplasarea firmelor luminoase sau fără lumina proprie conform Regulamentului local privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate al Municipiului Craiova aprobat cu H.C.L. nr. 845/2013, modificat cu H.C.L. nr. 517/2017. Firma se va amplasa strict pe suprafata de fatada aferenta spatiului comercial, in caz contrar se va prezenta acordul coproprietarilor sau proprietarului afectat. Amplasarea firmei luminoase se va amplasa strict pe fatada spatiului iar suprafata propusa a se amplasa firma nu va fi placata cu alucobond.Amplasarea firmei va fi pe perioada contractului de inchiriere si a actelor aditionale.Se vor respecta prevederile R.L.U. aprobat cu H.C.L. nr. 505/2011 modficaticata prin H.C.L. nr. 304/2015 si HCL nr 231/2021, privind fațadele și cromatica clădirilor.Culoarea tamplariei si a finisajelor exterioare se va armoniza cu cromatica finisajelor blocului. Materialele si sistemul constructiv nu vor afecta imaginea de ansamblu a blocului.
La faza de autorizare prezentați: Titlul de proprietate in copie, contract de inchiriere în copie conformă cu originalul;Extras C.F.; C.N.S.; Expertiză tehnica;Referat de verificare a proiectului la exigentele stabilite de proiectant, intocmite de specialisti autorizati. În cazul în care solicitarea este prezentată de o terță persoană se va prezenta calitatea de reprezentant a acesteia.Acordul S.C Starimex S.R.L.Simulare foto.
Prezentul certificat de urbanism poate fi utilizat în scopul declarat(4) pentru Reamenajare interioara prin mobilare pereti usori nestructurali,inlocuire tamplarie exterioara fara modificari structurale (goluri) si amplasare firma luminoasa.
4) Scopul emiterii certificatului de urbanism conform precizării solicitantului, formulată în cerere.
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii |
4.OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM: În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii - de construire/de desfiinţare - solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
Agentia pentru Protecția Mediului Dolj. Adresa: str. Petru Rares, nr.1
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorialã de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea / neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului. În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea Certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente. În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice. În aceste condiţii:
După primirea prezentului Certificat de urbanism, Titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. În urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului. |
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii. |
În situaţia în care, după emiterea Certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente. |
5. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFINŢARE va fi însoţită de următoarele documente: a) certificatul de urbanism b) dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
c) documentaţia tehnică - D.T., după caz:
[ x ] D.T.A.C. | [ x ] D.T.O.E. | |
 |  |  |
|
d) avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism: d.1. avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:
 |  | Alte avize/acorduri: |
| | |
| | |
| | |
[ x ] alimentare cu energie termica - SC Termo Urban Craiova SRL | | |
| | |
| | |
| | |
d. 2.avize şi acorduri privind:
|
 |
d.3.avizele/acordurile specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
d.4.Studii de specialitate:
Expertiza tehnica
e) actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
f) dovada privind achitarea taxelor legale.
Documente de plată ale urmatoarelor taxe (copie):
taxa de autorizare formular
Prezentul certificat de urbanism are valabilitatea de 12 luni de la data emiterii.
PRIMAR,
|
| SECRETAR GENERAL,
Nicoleta Miulescu |
 |
|  |
 |  | ARHITECT ŞEF,
Monica Marin |
Achitat taxa de 8 lei, conform chitanţei nr din
Prezentul certificat de urbanism a fost transmis solicitantului DIRECT la data de |
|
În conformitate cu prevederile legii nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare
se prelungeşte valabilitatea
Certificatului de urbanism
de la data de până la data de |
După această dată, o nouă prelungire a valabilitaţii nu este posibilă, solicitantul urmând să obţină, în condiţiile legii, un alt certificat de urbanism.
PRIMAR,
|
| SECRETAR GENERAL,
|
 |
|  |
 |  | ARHITECT ŞEF,
|
Data prelungirii valabilităţii .
Achitat taxa de lei, conform chitanţei nr. din
Transmis solicitantului la data de |
 |