Hidden Fields:0



R O M Â N I A
JUDEŢUL DOLJ
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI CRAIOVA
Nr. 246130 din
 



AUTORIZATIE DE CONSTRUIRE

Nr. 695 din 12.08.2025

Ca urmare a cererii adresate de (1): NACFLOR SRL PRIN NACU FLORIN
cu sediul (2) în judeţul , , satul sectorul , cod poştal , , nr. , bl. , sc. , et. , ap. , telefon/fax , email înregistrată la nr. 246130 din 30.07.2025 .


în conformitate cu prevederile Legii nr. 50 / 1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii ,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare,


SE AUTORIZEAZĂ:
executarea lucrărilor de construire pentru:

S.teren=4676,00mp: Desființare C1(fost C5 - magazie - sală de sport): Sc.=Sd.=169,00mp. Desființare C2(fost C6 - magazie metalică): Sc.=Sd.=63,00mp. Desființare C3(fost C7 - cabinet medical): Sc.=Sd.=146,00mp. Desființare C4(fost C8 - club + bufet): Sc.=Sd.=375,00mp. Sistem constructiv(C1 și C3): zidărie portantă, acoperiș tip terasă(C1) și acoperiș tip șarpantă cu învelitoare din țiglă metalică la C3. Sistem constructiv(C2 și C4): structură metalică, tablă ondulată cu învelitoare din tablă ondulată la C2 și panouri termoizolante cu învelitoare din panouri termoizolante la C4. Suprafețe subsol general(garaj/spații tehnice): Sc.=3612,70mp, Su.=3194,85mp/S.utilă curți lumină=348,90mp. Suprafețe corp A(P+3E): Sc=542,30mp, Sd=2169,20mp, Su.=2128,75mp, Sl=886,40mp/50cam. S.platformă acces=9,15mp, S.balcoane deschise/închise=116,30mp. Suprafețe corp B(P+3E): Sc=542,30mp, Sd=2169,20mp, Su.=2128,75mp, Sl=1017,85mp/52cam. S.platformă acces=9,15mp, S.balcoane =369,45mp. Suprafețe corp C(P+3E): Sc=542,30mp, Sd=2169,20mp, Su.=2128,75mp, Sl=1017,85mp/52cam. S.platformă acces=9,15mp, S.balcoane=369,45mp. Retragerile fata de limita de proprietate(subsolul general): la Est=5,20mp, la Sud=0,60m, la Vest=0,75mp, la Nord=0,70m. Retragerile fata de limita de proprietate(corp A): la Est=4,60mp, la Sud=6,20m, la Vest=6,40mp(din proiecție balcoane)față de corpul B, la Nord=7,90m(din proiecția balcoanelor). Retragerile fata de limita de proprietate(corpul B): la Est=6,40mp(față de corpul A), la Sud=8,55m, la Vest=6,40mp(față de corpul C), la Nord=4,75m. Retragerile fata de limita de proprietate(corpul C): la Est=6,40mp(față de corpul B), la Sud=2,05m(din proiecția balcoanelor), la Vest=3,55m(din proiecția balcoanelor), la Nord=5,70m. Sistem constructiv (A,B,C): radier b.a., cadre din b.a., acoperiș tip terase circulabile. Împrejmuire( L=271,78ml): Nord, Vest și Sud din elemente prefabricate din b.a. POTex.=12,51%; CUTex.=0,13, POTprop.=35,00%; CUTprop.=1,39; H.max.(A)=16,50m, H.max.(B)=16,00m, H.max.(C)=16,00m.  S.spaţii verzi =539,80mp, locuri de parcare=114(100 la subsol  +14 pe teren), Conform HGR766/1997 categoria de importanţă este "C", conform P100/2019 clasa de importanţă este "III".



-pe imobilul - teren si construcţii - situat în judeţul Dolj , Municipiul Craiova , satul - , sectorul - , cod poştal - , Strada Fintina Popova , nr.30A , bl. - , sc. -, et. - , ap.- .
Cartea funciara (4) 244987 /fişa bunului imobil - / nr. cadastral 244987
-lucrări în valoare (5) de
 101464,00 +6653,00 lei desființare C1+ C2 conform C.F.
179787,00 + 246652,00 lei desființare C3 + C4 conform C.F.
27178,00 lei împrejmuire
5390148,40 lei subsol general
3757005,20 lei corp A
3787665,80 lei corp B
3787665,80 lei corp C

-în baza documentaţiei tehnice - D.T. pentru autorizarea executări lucrărilor de construire (D.T.A.C. + D.T.O.E.), respectiv desfiinţarea construcţiilor (D.T.A.D.) nr. 74/2025 din ,
a fost elaborată de SC RAY CONSULTING SRL , DOLJ , Municipiul CRAIOVA , satul - , sectorul - , cod poştal -
Strada Cimpia Islaz , nr. 32B , bl. - , sc. - , et - , ap. - , respectiv de ARH. GAGIU IRINA GABRIELA -arhitect/conductor arhitect cu drept de semnătură, înscris în Tabloul Naţional al Arhitecţilor cu nr .8128, în conformitate cu prevederile Legii nr. 184/2001 privind organizarea şi exercitarea profesiei de arhitect, republicată, aflat în evidenţa Filialei teritoriale OLTENIA a Ordinului Arhitecţilor din România.
 

CU PRIVIRE LA AUTORIZAREA EXECUTĂRII LUCRĂRILOR SE FAC URMĂTOARELE PRECIZĂRI:
A. Documentaţia tehnică - D.T. (D.T.A.C. + D.T.O.E. sau D.T.A.D) - vizată spre neschimbare - , împreună cu toate avizele şi acordurile obţinute, precum şi punctul de vedere/actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului, face parte integrantă din prezenta autorizaţie.

Nerespectarea întocmai a documentaţiei tehnice - D.T. vizată spre neschimbare (inclusiv a avizelor şi acordurilor obţinute) constituie infracţiune sau contravenţie, după caz, în temeiul prevederilor art. 24 alin. (1), respectiv ale art. 26 alin. (1) din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată.

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. (15)-(15^1) din Legea nr. 50-1991 şi cu respectarea legislaţiei pentru aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, în situaţia în care în timpul executării lucrărilor şi numai în perioada de valabilitate a autorizaţiei de construire survin modificări de temă privind lucrările de construcţii autorizate, care conduc la necesitatea modificării acestora, titularul are obligaţia de a solicita o nouă autorizaţie de construire.

B. Titularul autorizaţiei este obligat:
1. să anunţe data începerii lucrărilor autorizate, prin trimiterea înştiinţării conform formularului anexat autorizaţiei (formularul-model F.13) la autoritatea administraţiei publice locale emitentă a autorizaţiei;
2. să anunţe data începerii lucrărilor autorizate, prin trimiterea înstiinţării conform formularului anexat autorizaţiei (formularul-model F.14) la Inspectoratul teritorial în construcţii, împreună cu dovada achitării cotei legale de 0,1 % din valoarea autorizată a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora;
3. să anunţe data finalizării lucrărilor autorizate, prin trimiterea înştiintării conform formularului anexat autorizaţiei (formularul-model F.15) la Inspectoratul teritorial in construcţii, odată cu convocarea comisiei de recepţie;
4. să păstreze pe şantier, în perfectă stare, autorizaţia de construire şi documentaţia tehnică - D.T. (D.T.A.C+D.T.O.E./D.T.A.D.) vizată spre neschimbare, împreună cu Proiectul Tehnic - P. Th şi detaliile de execuţie pentru realizarea lucrărilor de construcţii autorizate, pe care le va prezenta la cererea organelor de control, potrivit legii, pe toată durata executării lucrărilor;
5. în cazul în care, pe parcursul executării lucrărilor, se descoperă vestigii arheologice (fragmente de ziduri, ancadramente de goluri, fundaţii, pietre cioplite sau sculptate, oseminte, inventar monetar, ceramic etc.), să sisteze executarea lucrărilor, să ia măsuri de pază şi de protecţie şi să anunţe imediat emitentul autorizaţiei, precum şi Direcţia judeţeană pentru cultură, culte şi patrimoniu;
6. să respecte condiţile impuse de utilizarea şi protejarea domeniului public, precum şi de protecţie a mediului, potrivit normelor generale şi locale;
7. să transporte la materialele care nu se pot recupera sau valorifica rămase în urma executării lucrărilor de construcţii;
8. să desfiinţeze construcţiile provizorii de şantier în termen de zile de la terminarea efectivă a lucrărilor;
9. la începerea execuţiei lucrărilor, să monteze la loc vizibil "Panoul de identificare a investiţiei"(vezi anexa nr.8 la normele metodologice);
10. la finalizarea execuţiei lucrărilor, să monteze "Placuţa de identificare a investiţiei";
11. în situaţia nefinalizării lucrărilor în termenul prevăzut de autorizaţie, să solicite prelungirea valabilitătii acesteia, cu cel puţin 15 zile înaintea termenului de expirare a valabilitaţii autorizaţiei de construire/desfiinţare (inclusiv durata de execuţie a lucrărilor);
12.să prezinte "Certificatul de performanţă energetică a clădirii" la efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor;
13. să solicite “Autorizaţia de securitate la incendiu” după efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor sau înainte de punerea în funcţiune a clădirilor pentru care s-a obţinut "Avizul de securitate la incendiu";
14. să regularizeze taxa de autorizare ce revine emitentului, precum şi celelalte obligaţii de plată ce îi revin, potrivit legii, ca urmare a realizării investiţiei;
15. se declare construcţiile proprietate particulară realizate, în vederea impunerii, la organele financiare teritoriale sau la unităţile subordonate acestora, după terminarea lor completă şi nu mai târziu de 15 zile de la data expirării termenului de valabilitate a autorizaţiei de construire/desfiinţare (inclusiv durata de execuţie a lucrărilor).
C. Durata de execuţie a lucrărilor este de 24 Luni calculată de la data începerii efective a lucrărilor (anunţată în prealabil), situaţie în care perioada de valabilitate a autorizaţiei se extinde pe întreaga durată de execuţie a lucrărilor autorizate.
ÎNTOCMIT
Marian Marinas

FP-40-03, ver01

 
D. Termenul de valabilitate al autorizaţiei este de 24 Luni de la data emiterii, interval de timp în care trebuie începute lucrările de execuţie autorizate.

PRIMAR,
  Lia Olguța Vasilescu
SECRETAR GENERAL,
Nicoleta Miulescu

ARHITECT ŞEF,
arh.Monica Marin

Taxa de autorizare în valoare de 83 884 lei, a fost achitată conform
Chitanţei nr. din .
Prezenta autorizaţie a fost transmisă solicitantului DIRECT la data de însoţită de exemplar(e) din documentaţia tehnică -D.T., împreună cu avizele şi acordurile obţinute, vizate spre neschimbare.
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

se prelungeşte valabilitatea
Autorizaţiei de construire

de la data de până la data de

După această dată, o nouă prelungire a valabilitaţii nu este posibilă, solicitantul urmând să obţină, în condiţiile legii, o altă autorizaţie de construire.



PRIMAR,
 

SECRETAR GENERAL,



ARHITECT ŞEF,


Data prelungirii valabilităţii
Achitat taxa de: lei, conform Chitanţei nr. din
Transmis solicitantului la data de DIRECT.

(1) Numele si prenumele solicitantului
(2) Adresa solicitantului
(3) Denumirea lucrării, descrierea concisă a lucrărilor autorizate, precum şi alte date extrase din D.T.A.C./D.T.A.D.
(4) Se completează cu datele extrase din Cartea funciară sau din Fişa bunului imobil, după caz
(5) Valoarea lucrărilor, declarată de solicitant, înscrisă în cererea de autorizare, calculată în funcţie de suprafaţa construită desfăşurată a construcţiilor ori valoarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente din avizul general al investiţiei
(6) Se completeaza cu denumirea/titlul, nr. şi data elaborării documentaţiei, precum şi celelalte elemente de identificare.
ŞEF SERVICIU
Mirel Cosmin Matei
ÎNTOCMIT
Marian Marinas
FP-40-03, ver01